söndag 13 juni 2010

Solen skiner i Kalmar

Ja det är sant. Helt underbart! Vi ska strax ge oss ut på en promenad i solen.
Men innan dess sitter jag och förfäras över Ulrika Eriksson i Bröllopsstudion på TV4:s nyhetsmorgon. Jag blir så stressad, vad gör hon? Eller rättare sagt hur har de kunnat planera in så mycket i programmet. Hon hann ju knappt andas och gästerna hann inte med att säga någonting. Det sämsta jag har sett någonsin!
Nu ut i solen.

Kram och pepp

Ni följer väl med mig hit till min nya blogg. Glöm inte att uppdatera länkar och följa via blogger och bloglovin lite längre ner till höger här!

4 kommentarer:

  1. Nu har jag hittat hit! Ändrar självklart din länk på min sida!

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Grattis igen till er båda. Klart jag hänger med hit. Trevlig söndag!

    SvaraRadera
  3. göttigt för er. här är det mulet och jag tänker kolla film hela dagen lång=)om du vill ha en bild så är det lättast om den är liggande, och har du fler så försöker vi knåpa ihop ngt bra!

    SvaraRadera
  4. Massa sol här också och tydligen ska det vara så i flera dagar framöver, underbart!

    Peppkram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...