måndag 14 juni 2010

Måndag i viktväktarvärlden

Ja det är bara att ta tjuren vid hornen efter några dagar i min bröllopsbubbla. Har inmundigat allt för mycket gott och jag tycker inte att vi pratar närmare om siffrorna på vågen om man säger så.
Så idag tog jag tag i det igen...
Jag måste ju kunna se Viktväktarkonsulenten i ögonen när jag går dit på torsdag.

Frukost:
ICAs vaniljyoghurt med jordgubbar i. En smörgås God form med ost.
Lunch:Modifast-påse med kaffesmak
Middag:
Köttfärssås och spagetti
Kvällsmat:
Jordgubbar med lite vaniljglass och lite micropopcorn

Idag har jag inte räknat pointsen och fyllt i checklistan, det ska jag börja med imorgon.
Ett steg i taget. Ett steg i taget.
Nu mera fotboll. Ha en fin kväll mina vänner.
Kram och pepp

2 kommentarer:

  1. Nej men, jag hade visst missat din nya blogg! Den ser fin ut tycker jag :) Och jag finns med i högerkanten också, ser jag, härligt ;D

    SvaraRadera
  2. Bra början det där :) Bara man börjar så är det ju bra :)
    Peppkram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...