onsdag 23 juni 2010

Fyllt i checklistan duktigt!

Har just fyllt i min Checklista på Viktväktarnas internetverktyg.
Har gjort det de senaste dagarna...
På kvällen...
När allt redan är ätet.
Och blivit lika chockad varje dag!
Shit har jag ätit så mycket???
Så idag har jag i alla fall fyllt i den innan middagen. Det såg hyfsat ut. Fyra points för mycket kommer jag att ha fått i mig idag. Men då har jag varit ute och joggat i 22 minuter så det kanske kan gå jämt upp.

Än så länge har jag inte kommit så långt att jag har börjat anpassa maten helt till Viktväktarna. Jag äter det vi har hemma och lagar och fyller i det i checklistan. Självklart äter jag inte allt men det jag vill ha sagt är att jag kan göra mer. Jag kan anpassa maten mer och det känns tryggt! Just nu vänjer jag mig av med allt det där onyttiga snackset. Det är svårt nog.
Hur går det för er där ute?

2 kommentarer:

  1. För mig går det skapligt :) Försöker också få bort det där snacksandet. Godkände biosnacks för mig själv igår, men ikväll blir det bara te!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Med LCHF så tycker jag det går bra att klara sig utan snacks. Men så fort jag äter socker så kommer suget tillbaka. Jag kämpar men utan resultat hm. Men jag mår bra och det är ju inte illa! I sommar provar jag lite olika variationer för att hitta nycklen. Du är duktig som kämpar, nygift och allt. Grattis till bröllopet!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...