söndag 13 juni 2010

Balkongmattspremiär

Idag hände det.
Efter en härlig promenad i det soliga vädret bestämde vi oss för att det var dags att göra i ordning på balkongen och lägga ut mattan.
Så medan jag lagade lunch fixade J på balkongen och när jag åkte och handlade fortsatte hon, när jag kom hem från affären var det klart och vi kunde inviga balkongen med de nyinköpta svenska jordgubbarna och lite glass. Fantastiskt härligt!


Nu har det blivit lite svalt ute och vi har flyttat in.

Jag har hunnit fixa lite på bloggen. Gav mig på det nya designverktyget och lyckades ändra lite till slut. Hittade funktioner jag inte hittat innan. Så vad tycks? Man blir lite hemmablind. Jag vill veta både bra och dåliga saker med den nya designen. Hit me!

3 kommentarer:

  1. Nu har jag redigerat länken till mina bloggvänner så jag kan fortsätta titta in ibland.

    SvaraRadera
  2. Mums vad gott det där såg ut :D
    Peppkram

    SvaraRadera
  3. Hallå!
    Tycker det ser riktigt bra ut! Ska nog stuva om lite i min blogg också. Det ser ut som ni har en väldigt stor och fin balkong!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...