tisdag 20 april 2010

Hon e hemma nu gumman och så lite nostalgibilder

Har varit och hämtat henne på stationen. Vi sitter i soffan och väntar på Inter-Barcelona.
Igår gjorde vi en liten inladdning av bilder från J´s mobil. Hon skulle lämna tillbaka den och få en ny idag när hon var på jobbet. Gud va kul det är med gamla bilder som man har glömt att man har i mobilen. Här kommer ett urval, notera att tendensen är att vi äter och dricker på nästan varje bild.

Sommaren 2008 på fotbolls-EM i Salzburg inför matchen mot Grekland

På Smögenbryggan sommaren 2008 med ett glas rosé. Sommar sommar sommar.

En av alla gånger på Michels i Karlskrona.... vet inte vilken av gångerna, det har blivit några stycken...

J smyger runt på inspelningsplatsen av Wallander när jag var statist. Jag kliver här in i polisbilen på passagerarsidan.

Hemma i TV-soffan i Malmö. Laddar inför Brasilienmatch!

På plats i Kalmar med första flyttlasset, vi tömde släpet på rekordtid, vilket team vi är jag och J!

Jag provar sängar för fullt på SOVA i Kalmar... Med mössa och vinterskor...

Kändisspanar på Clarion i Malmö när vi var där på Melodifestivalen - Mojje i keps hämtar frukost...

Å så avslutar vi med en bild som kom på MMS när vi var på EM 2008. Såhär såg det samtidigt ut i Oxie...

2 kommentarer:

  1. Vad fina ni är i matchande tröjor;-)

    SvaraRadera
  2. Haha, söta ni är, matchade och fina :)
    Tack för kommentaren hos mig!
    Peppkramar tillbaka!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...