söndag 14 februari 2010

Slapp söndag

Idag har jag legat i sängen till klockan två!
Det är slapp söndag på riktigt, nästan.
För i sängen har jag pluggat lite.
Tenta imorgon alltså!
8-11. I Gestaltande Video.
Böckerna är obegripliga så det kan gå hur som helst.

Imorgon är det också nya tag när det gäller GI.
Två veckor kvar av Rivstarten.
Det är nu det gäller att ta tag i saker och ting så jag i alla fall kan gå ur det här med hedern i behåll!
Vilka strategier har ni för de två sista veckorna av Rivstart?

Veckans resultat presenteras lite senare idag.
Du har väl inte glömt att rapportera?

11 kommentarer:

  1. Tack så mycket för din fina kommentar! :)

    Mitt resultat denna veckan blev dessvärre +0,4kg! Men men..nya tag nya tag!

    SvaraRadera
  2. Seröst.. det går åt skogen för mig nu när jag e sjuk. Tönker _inte_ väga mig imorgon...

    SvaraRadera
  3. Hej söta du! Nu är jag tillbaka =). Jag hoppas kunna ge dig ett resultat i veckan... eller så får jag be dig ta bort mig ;-)
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. Ingen vägning denna vecka heller så du vet. Peppkram

    SvaraRadera
  5. Jag rapporterar i morron, har bytt vägdag annars knorrar Viktklubb så (man kan inte ändra vägdag där). Sorry om det ställer till det för dig. Kram

    SvaraRadera
  6. Jo, det har jag. 67,3 väger jag idag på eftermiddagen efter semlor och med kläderna på! Känns okej ändå!

    SvaraRadera
  7. Jag har sammanlagt gått ner dessa veckor 6,7 kg.

    Min strategi de närmaste två veckorna är att försöka träna mer och dra in på nötterna...

    Ska ju lyckas försöka komma ner 3,3 kg till på dessa veckor.

    Kram och pepp på er alla.

    SvaraRadera
  8. Väger 72 kg prick. Det innebär +0,6 kg sen min senaste inrapportering, tror jag...

    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag började ju om med rivstart på alvar i måndags hoppas på resultat nu, jag kör super lågt kolhydrat intag denna vecka också!!! Nu ska vi ner åt eller hur har ju bara 2 veckor på oss nu! Mitt resultat kommer imorgon!

    SvaraRadera
  10. Det går segt just nu. Inte för att det går dåligt egentligen utan för att saker och ting liksom bara är. Saknar motivation, men jag ska inte ge upp. Det här blir ju vecka nummer 7 och jag håller mig själv i schack genom att maniskt fylla i Håll Koll på GI Viktkoll, för då kan jag inte sväva ut FÖR mycket. jag ser ju hur illa det ser ut och resultatet väntar ju inte på sig. Direkt återkoppling liksom. Håll koll på dig själv helt enkelt. Jag SKA lyckas!

    KRAM!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...