söndag 14 februari 2010

Rivstart 2010 - Resultat vecka 6


2 veckor kvar av Rivstarten och här kommer resultatet för vecka 6.
Det är ett par tappra kämpar som håller i och stadigt rapporterar fina resultat, men sanningen att säga är att det är många det går ganska trögt för. Däribland mig. Men det ska det bli ändring på! Eller vad säger ni? Nu har vi två veckor på oss. Nu kör vi.

Nedan ser ni alltså resultatet hittills och som vanligt är de som inte har rapporterat under veckan markerade i rött. Hör av er om jag har missat någon rapportering.

Deltagare - Mål (minus på 8 veckor) - Viktnedgång hittills
Cornelia -  6 kg - 2,4 kg
Annie - 5 kg - 0,8 kg
Anna Drott 5 kg - 0,6 kg
Karin -  6 kg - 2 kg
Åsa - 5 kg - 2 kg
Malin - 5 kg - 1,2 kg
Gorgina - 3 kg - 2,7 kg
Maria - 5 kg - 2,8 kg
GI-Malin -  6 kg - 5,3 kg (i Thailand just nu)
Yvonne  - 7 kg - 5,7 kg
Prralin - 5 kg - 3,2 kg
Helen - 4 kg - 0,6 kg
Chrissan - 5 kg - 1 kg
Maria K - 4 kg - 2,1 kg
Yllet - 6 kg - 1 kg
GI-Fredrik (GI-Malins man) - 6 kg - 10,6 kg (i Thailand just nu) I MÅL!
Åse - 5 kg - 1,7 kg
Cissi - 5 kg - 2,7 kg
Stina - 4 kg - 1,7 kg
Elisabeth - 5 kg - 3 kg
Lina - 5 kg - 0,5 kg
Ida - 4 kg - 0,7 kg
Jessica - 8 kg - 2,7 kg
Lena - 10 kg - 4,4 kg
Frida - 5 kg - 6 kg - I MÅL!
Jessika L - 3 kg - 0,5 kg
Teresia - 6 kg - 2,5 kg
Maggie - 6 kg - 4,5 kg
Ninni - 4 kg - 0,6 kg
Hanna - 5 kg - 2,9 kg
Maria - 5 kg - 5 kg - I MÅL!
Lotta - 7 kg - +0,4 kg
Mor duktig - 3 kg - 2,7 kg
Cajsa - 6 kg - 2,9 kg
Teara - 5 kg - 1 kg
Choklad - 5 kg - 1,5 kg
Kajsa - 4 kg - 1,3 kg
Sofia - 4 kg - 4 kg
Suzan - 6 kg - 3,6 kg
Viktiga-Ija - 5 kg - 0,4 kg
Ingegerd - 5 kg - 1,8 kg
Lisa - 5 kg - 0,6 kg
Zoon - 5,5 kg - 3,1 kg
GI-tankar - 8 kg - 5 kg
Sandra - 5 kg - 1,3 kg
Blackbella - 5 kg - 0,5 kg
Marie Hj - 4 kg - 1,7 kg
Jag - 6 kg - 5,4 kg
Kia - 6 kg - 1,7 kg
Anneli - 7 kg - 1,2 kg
Pimmo - 8 kg - 1 kg
Veronica/Yasha - 6 kg - 4,6 kg
Isse - 5 kg - 1,5 kg
IdaJ - 2 kg - 0 kg
Anna - 5 kg -  2,1 kg
Martina - 6 kg - 3,8 kg
Emmy - 6 kg - 6 kg - I MÅL!
Anneli - 10 kg - 3,7 kg
Klankis - 6 kg - 0 kg
Angela - 8 kg - 5,1 kg
Erika - 6 kg - 1,8 kg
PiaJohanna - 7 kg - 6,7 kg
Sussie - 6 kg - 2 kg
Saxen - 6 kg - 2,4 kg
Linda - 4 kg - 1 kg
Rebecka - 6 kg - 4,1 kg
Studentskan - 6 kg - 1,6 kg
Emma - 15 kg - 7,2 kg
Lucia - 4 kg - 0,6 kg
Mrs Q - 3 kg - 0 kg
Sophia - 10 kg - 6,7 kg
Caramilla - 6 kg - 3,2 kg
Anna-Lena Stolt - 7 kg - 2 kg
Cina - 6 kg - 4 kg
Ingela - 10 kg - 1,6 kg
Thea - 8 kg - +0,1 kg
Lisa - 5 kg - 3,7 kg
Christine - 10 kg - 3,4 kg
Wellbeing of me - 3,3 kg - 0,3 kg
Allerta_Annelie - 8 kg - 3 kg
Carina - 5 kg - 2 kg
Godisråttan - 4 kg - 2,1 kg
Minedie - 4 kg - 1,2 kg
Pernie - 11 - 4,9 kg

Totalt har vi denna vecka hittills gått ner 7,1 kg! Sammanlagt har vi på dessa sex veckor gått ner 216,9 kg!
Skulle jag ha missat att du redovisat resultat och ditt resultat är rött så vill jag alltså att du hör av dig.
Det kan ju tyckas var att lite dåligt resultat denna veckan. Men då saknar vi också resultatet från hela 44 personer. Så det kan bli lite bättre vad det lider.

Jag ska inte säga att motivationen är på topp men envisheten, den är på topp!
Nu jäklar vänner har vi två veckor kvar av Rivstarten. Det vore väl märkligt om vi inte skulle kunna klara dessa två veckor. Hejda våra instinkter. Kämpa emot vårat godissug. Ta oss ut i terrängen i alla fall någon gång även om soffan lockar mer? Bara två veckor!!! Kom igen nu, nu kör vi.

Eftersom jag redan har en inplanderad synd i veckan så är det lika bra att jag erkänner den här och nu. På tisdag är det det händer. Då är det semle-dags. Men det är då också den enda synden som ska slinka ner i min mage dessa två kommande veckor. Är ni med mig?

Kram och pepp
Cornelia

13 kommentarer:

  1. Du missade nog min rapport. Minus 1kg denna vecka. Det gör 6 av 5 kg för Frida :D

    SvaraRadera
  2. Här kommer min rapport sent omsider. Det blev som väntat ett plus efter min dryuga vecka på Teneriffa. 1,1 plus... Nu har jag åkt på en dunderförkylning, så vi får väl se hur det går nästa vecka!

    SvaraRadera
  3. +0,5. Det går inte alls bra, tyvärr

    SvaraRadera
  4. Jag har fortfarande paus från vågen, så mina siffror får stå kvar på -1,6.

    SvaraRadera
  5. Caramilla -oförändrat, samma som förra veckan

    SvaraRadera
  6. det är många som inte har motivationen ser jag.. jag är nog sämst av alla tror jag.. suckar.. men men nu är ja med!!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Usch denna vecka blev det +- o.
    Får försöka ta nya tag...
    Det känns som det är väldig svårt att gå ner när man inte mår bra så man kan träna. Hur gör ni andra?

    SvaraRadera
  8. Totalt 4 kilo nu för mig. 0,6 kg förra veckan alltså.

    SvaraRadera
  9. Du missade nog mig i måndags morse. -0,2 var det.

    SvaraRadera
  10. Hur ska jag göra nu? Vägde mig i morse 72,6 kg... nystart samma som första inför Rivstart... Ska du korrigera 2 kg till 0 kg eller ska jag hoppa av? Kram

    SvaraRadera
  11. Totalt minus 2,4
    Ska ta dom sista kg tills nästa helg...eller är det t.o.m. lördag vecka 9? ;)

    SvaraRadera
  12. Jag tror att jag hoppar av, jag har tagit en blogg paus och vet inte när jag kommer tillbaka. Det går inte riktigt som jag hade tänkt mig.

    SvaraRadera
  13. Förra veckan hade jag gått ner 1,2 och den här veckan 0,4, så totalt bör det vara -2,4 nu.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...