torsdag 18 februari 2010

Men jösses

Allvarligt talat. Är det någon som vet var tiden tar vägen???
Veckorna bara trillar iväg. Jag fattar ingenting. Visst, jag har en hel del på agendan men ändå.
Veckan har bestått av redigering, redigering och åter lite redigering. Sena kvällar blir det och lite vill blir man när det gäller tiden. Vet knappt vilken dag det är och vad man hunnit med under ett och samma dygn, eller var det ett annat. Ja det kanske låter lite snurrigt men så är det just nu i min vardag.
Från och med nästa vecka blir det andra bullar. Då återgår vi till de akademsika i skolan. Den här kursen i Video har varit starkt kreativ, men nu kommer det att handla om Rätts- och förvaltningsjournalistik och det, mina vänner, kommer att bli en läskurs utav rang. Inte ett spår av kreativitet så lång ögat kan nå...
Hur går det med maten för er andra. Här går det faktiskt bara sådär måste jag erkänna.
Det handlar inte bara om att det inte är rätt saker jag stoppar i mig, jag gör det inte heller speciellt regelbundet. Suck. Jag hoppas att även det kommer att ordna upp sig nu när det blir lite mer struktur på tillvaraon i skolan.
Nu är det dags att resa sig från soffan och plocka undan frukosten. En ny dag väntar. Redigeringen here I come.
Kram och pepp på er alla

2 kommentarer:

  1. Skickar en extra pepp till dig Cornelia.

    SvaraRadera
  2. Har förstått att du har fullt upp med skolan, verkar som sagt hur kul som helst=) För mig går det inte heller så bra med maten, fasar inför morgondagens vägning...Nåja, nya tag nästa vecka eller? För min del pausar jag kanske från rivstart, ska på mini-semester och då vill jag unna mig! Hur funkar det sen när 8 veckor gått? Fortsätter vi eller?
    Kram och mycket pepp till dig inför nästa vecka!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...