tisdag 16 februari 2010

Färgglatt


Det är i alla fall färgglatt att redigera!

3 kommentarer:

  1. Angående din kommentar på min blogg... Då hoppar du över en vecka för mig. Jag redovisade på lördag eller söndag de första 2 eller 3 veckorna, sen gick jag över till måndag. Det innebär att ett resultat fattas. Om du skall stryka ett kan du ju stryka plusset från förra veckan. Det är så mycket enklare att redovisa på måndag eftersom Viktklubb annars tjatar på mig. Men om du absolut vill ha det så här så blir det alltså en vecka som försvinner. Gör som du vill. Första gången jag redovisade en måndag hade du rödmarkerat mig, men inte sen dess. Nu fattar jag varför. Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte dött. har bara en extremt tuff period. det totala minuset är -2,1. Tror målet blir svårt men miracles do happen.
    /Choklad

    SvaraRadera
  3. Äntligen har det hänt lite grejor för mig här! :) Redovisar veckans resultat redan idag då det är min vägdag i dag, och det är så lätt att glömma bort om jag väntar!

    Veckans viktnedgång: -1,2 kilo!!!

    Jag är så nöjd!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...