söndag 3 januari 2010

Vi är på


morgonpromenad i härliga 10.4 minus. Godmorgon!

7 kommentarer:

  1. Jag med har varit det nu på morgonen. Mina ben har inte tinat upp än...:)

    Kram

    Min startvikt: 73, 6 kg!!! :(

    SvaraRadera
  2. Härligt! Precis hemkommen från min morgonpromenad. Nu är vi på gång!=)

    SvaraRadera
  3. HÄRLIGT.. själv ska vi på 90 års kalas med smörgåstårta å vanlig tårta å massa kakor...
    hur ska detta gå.. tänkte låta mig äta smörgåstårta men hoppa över allt annat...
    nä nu ska jag lura ut mina gullungar i snön.. kram

    SvaraRadera
  4. För kallt för att jag ska gå ut.. :)

    SvaraRadera
  5. Finns det något trick så att jag kan kopiera in hela listan med "rivstartarna" till min Blogg eller måste alla läggas in en och en? Bra att ha alla samlade så att vi kan peppa varandra ordentligt:)

    SvaraRadera
  6. Gillar inte kyla så det är tur att jag har min crosstrainer:-)

    SvaraRadera
  7. Vad härligt med en morgonpromenad, tycker det kan vara skönt med lite kallt väder ibland, Hellre -10 än +1 :)
    Peppkramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...