söndag 22 november 2009

Ytterligare lite Wii Fit Plus-reklam

För att klargöra exakt hur kul mitt nya Wii Fit Plus är, hur komisk man kan se ut när man spelar det, så kommer här ytterligare en liten film från födelsedagens testande. Detta spelet går ut på att man ska "buffa" på små svampar som dyker upp framför, bakom, åt vänster eller åt höger om en. På svamparna står det siffror och du ska "buffa" på svamparna som tillsammans blir en viss given summa. Inte bara träning för kroppen utan också för knoppen alltså. I detta klippet ber jag så mycket om ursäkt för, inte min svengelska denna gången, men mitt myckna "ööööh-ande".

4 kommentarer:

  1. hahaha, vilket juckande! jag tror nog afron kan vara ngt för dig=)

    SvaraRadera
  2. Ser fantastiskt roligt ut=) Ville bara meddela att jag blev så peppad av ditt "3-veckors-race" att jag hänger på! Har precis lagt upp träningsschemat!

    SvaraRadera
  3. HAHAHA fan va kul.. jag vill åsså HAAA.. undrar om tomten är snäll i år..

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...