söndag 22 november 2009

Tre veckors hårdkörning väntar

Som jag alltså har nämnt nu ett par gånger väntar från och med imorgon tre veckors hårdkörning. Det blir lite Rivstartsinspirerat, det brukar fungera.
Anledningen att det är 3 veckor är alltså för att jag har 3 veckor med mycket lite schemalagd tid framför mig och det ger mig möjlighet att planera in mycket träning.
Nu är det inte alls på det viset att jag inte har några studier att sköta. Nej då tvärtom, men jag kan göra det när på dygnet jag vill och det innebär att jag kan utnyttja de ljusa timmarna till att vara ute och röra på mig. Eller ja, inte alla de ljusa timmarna kanske men några stycken av dem.

Planen för dessa tre veckor är som sagt mat á la rivstart och träning minst varannan dag.
Viktplanen ligger på minus 1,5 kg mellan 24/11 och 15/12.
Det är ett halvt kilo i veckan, mindre än så nöjer jag mig inte med.

Inte konstigare än så!
Nu kör vi ladies!
Kram och pepp

1 kommentar:

  1. Hej, jag kör med dig! Bra tajming också för den 15 är min födelsedag :-) Och då vill jag ha en balanceboard till vårt wiispel och wii fit plus som du promotar så fint här :-) Ser urkul ut!
    Lycka till
    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...