söndag 1 november 2009

Pluggsöndag

Vi är hemma igen.
En dag tidigare än beräknat.
Enbart på grund av att jag har tenta imorgon.
Måste plugga.
Plugga i detta fallet innebär att sitta och pyssla i Photoshop.
Kanske inte så betyngande kan man tycka.
Men är det inför tenta så är det fasen aldrig kul!
E inte så så duktig men det är kul att pyssla med sina egna bilder.
Istället för alla trista bilder man tagit på lektionerna i skolan.
Så här kommer en liten bild på familjen Sturesson/Rugfelt som jag lattjat lite med.

Tillbaka till plugget.
Ha en trevlig söndag.

PS! Jag har också en bekännelse att göra.
Jag har ätit ruskigt mycket och onyttigt i Malmö.
+ på vågen på tisdag.
Garanterat!

3 kommentarer:

  1. Spännande att plugga fotoredigering!
    Själv pular jag lite i gimp men är inte alls duktig på det, haha.. =)

    SvaraRadera
  2. Åh, det låter som att ni hade en toppenhelg med andra ord=) Vilket matställe var bäst?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...