måndag 9 november 2009

Ny vecka!


Börjar med en mysig frukost. Vad gör ni?

6 kommentarer:

  1. jag har försökt ringa dej men har fel nummer!!
    Bebis kom inatt fast det vet du kanske redan;-)
    kramar

    SvaraRadera
  2. det var många timmar sen jag åt frukost, och den var inte särskilt mysig heller... men nu dricker jag kaffe på maten efter en sen lunch på grund av lunchjympa med Korpen för en stund sen! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. ser härligt ut! Här har vi ätit mellis och ser nu fram emot en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Just nu så sitter jag med en proteindrink och kollar hur det går med BU:arna.
    Är tillbaka på banan igen med rivstart from idag :)

    SvaraRadera
  5. Jobbar fortfarande...hua. Men lite bloggande hinner jag med :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Nu kan man anmäla sig till veckans blogg igen.

    Titta gärna in här och ta chansen du med:

    http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2009/11/veckans-blogg-anmal-dig-har.html

    Ha en toppendag!

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...