tisdag 3 november 2009

Inspirationen kommer smygande

Jag börjar se ett mönster...
Inspirationen kommer sakta smygande.
Samma sak var det vid förra tentan för snart 5 veckor sedan.
Under pluggperioden innan tentan - ingen bloggvilja.
Så snart tentan var över - stor bloggvilja.
Det tackar jag faktiskt för.

Imorgon är det alltså dags för tenta nummer 2.
Ska jag vara petig så är det tenta nummer 3 eftersom vi hade en praktiskt tenta i måndags.
Tenta i Bild & Form alltså, som hittills inte varit min favoritkurs på den här utbildningen.
Men imorgon senast 12 är det förhoppningsvis över.
Jag ber till Gud att jag klarar det!!!

Efter tentan är det dags att cykla förbi friskis och handla gymkort.
Imorgonkväll ska jag gå på Step. Det var 100 år sen eller nåt.

Maten funkar uselt för mig just nu.
Eller egentligen inte maten utan allt snask som slinker ner emellan måltiderna.
Jag tillåter mig. Jag skulle inte må bra annars.
Men snart vet både jag och mitt godissug att det får vara bra, men inte idag och inte imorgon.
Idag ska jag äta lite daim till Desperate och imorgon ska jag fira tentan (oavsett resultat) med ett glas rött och Korv stroganoff, två favoriter, även om det är lite udda tillsammans.

Nu mina vänner, dags för lite seriös studying av anteckningar. Men först in i duschen (har faktistk varit ute och promenerat 7 km... inte helt dåligt)

Kram och pepp på er alla.

2 kommentarer:

  1. Heja, heja!
    Håller en tumme på tentan!

    SvaraRadera
  2. Lycka till på tentan! Hoppas att blogginspirationen återkommer - det är kul att titta in på din blogg!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...