söndag 22 november 2009

Idag för ett halvår sedan

Det blir nog inte riktigt ljust ute idag. Det är bara att inse fakta.
Hittills har söndagen bjudit på lite läsning av den härliga tjocka söndags-DN.
Frukost tillsammans med sambo och svärmor samt promenad till tågstationen och tillbaka.
En runda som motsvara gissningsvis dryga 6 km.
Marie har alltså åkt hem till Åmål idag och vi ska ta tag i lite läsning nu under eftermiddagen.
Det har varit en trevlig men intensiv helg.

Lite senare tänkte jag berätta lite mer om mina kommande tre veckor, men det kommer som sagt om en stund.
Satt här och funderade på vad jag gjorde för ett halvår sedan, när man fortfarande kunde se fram emot sommaren. Och just idag för ett halvår sen gjorde jag detta. Sprang 5 km på en tid jag då tyckte var sådär, förmodligen kan jag bara drömma om den tiden idag...
Jag skulle också åka till Kalmar dagen därpå, för att shoppa skrev jag... Vilken lögn, vi skulle ju hit och kolla på lägenhet men kunde inte berätta om det ännu.
Haha, vem tar bilen från Malmö och åker över 30 mil för att shoppa i Kalmar? Inte jag i alla fall. Men jag tror inte att det var någon som misstänkte nåt så vår lilla kupp lyckades och nu är vi här :-)

Nu mina vänner är det dags att hoppa in i duschen efter promenaden.
Ha en fortsatt fin söndag så hörs vi lite senare.
Kram och pepp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...