tisdag 10 november 2009

Det går upp och det går ner

Idag gick det upp... på vågen vill säga.
Efter förra veckans vågvägran är jag ändå glad att det inte blev mer plus än 0,7.
Smygvägningar under veckan har fått mig att tro att det skulle se värre ut.

Efter ett par veckor av banan är jag nu på banan igen och har just avnjutit en god GI-lunch med kycklingwook och bulgur. Nu blir det lite renskrivning av anteckningar från dagens föreläsning innan vi tar med oss böckerna ner till stan och läser vidare på ett café (utan intag av kakor såklart). Ikväll ska vi nämligen gå på bio så vi åker ner till stan redan nu. This is it är det som skall ses, jag har mycket höga förväningar och gissar att jag kommer att komma därifrån med rödgråtna ögon.

Ha en fin dag mina vänner.
Kram och pepp

4 kommentarer:

  1. jag pallar inte att du är så duktig med plugget!!! jag ska också bli lite duktigare.. lika duktig som du kommer jag nog aldrig bli men jag ska iaf bli lite bättre :)

    hursomhelst vi har faktiskt hemmamatch på lördag!! jag har hela tiden trott att vi spelar borta men kollade precis och vi spelar ju hemma! så på lördag denna vecka spelar vi i borgholm. ännu bättre är kanske att på fredag veckan därpå, alltså den 20 spelar vi i kalmar faktiskt. vi möter kalmar ibk "borta" heh fast för mig är det ju närmare än hemmamatcherna är :D

    men nästa matcherna ser ut alltså såhär:
    Borgholm - SSG
    Datum: 09-11-14 Tid: 18.00 Serie: 3 Östra Spelplats: Borgholms Sporthall Kalmar - Borgholm
    Datum: 09-11-20 Tid: 19.30 Serie: 3 Östra Spelplats: Kalmar Sp.h D-hall

    nu ska jag plugga lite. puss o kram och vi ses!

    SvaraRadera
  2. 0,7 är snart borta igen! :)

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att det inte var "värre" än så!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Det vänder när du minst anar ska du se. Det gjorde det för mig, efter 1 månads stamande så helt plötsligt vände det. Så ge inte upp.
    Mycket pepping från mig

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...