måndag 14 september 2009

Kolla här!

Anna gjorde en kul grej som ni kan se här till höger.
Hon ställde helt enkelt frågan vem som besöker henne...
Och så fick hennes läsare svara på 3 korta frågor.
Inte bara kul att få veta vilka det är.
Också kul att kunna besöka respektive besökares eventuella egna bloggar om den informationen finns med.

Så jag tänker inte vara den som är den, jag snor hennes idé rakt av!
Du som läser detta, skriv en kommentar med följande info:
Namn (eller signatur):
Ålder:
Stad:
Anna har ju sjukt många besökare så jag gissar att jag inte kan räkna med lika många kommentarer som hon, eller????

28 kommentarer:

  1. en har ni gemensamt iallafall.. "ler"
    Tina
    37
    Trelleborg

    SvaraRadera
  2. Yllet
    36
    Linköööööööööpiiiiing döh!!
    :)
    Stor stor kram!

    SvaraRadera
  3. Namn: Karin
    Ålder: 33
    Stad: Vissefjärda

    SvaraRadera
  4. Vet att du redan gjort den men hoppas att du vill anta ännu en utmaning :)
    http://punktbtilla.blogspot.com/2009/09/one-word.html

    SvaraRadera
  5. Malin, 22, Linköping. Men det visste du ju redan :P

    SvaraRadera
  6. Cecilia
    29 år
    Stockholm

    SvaraRadera
  7. Nenny (Jenny)
    31 år
    Klippan - Skaune

    =)

    SvaraRadera
  8. Jag läser såklart också...:-)
    Jinn, 31, Kalmar.
    Puss

    SvaraRadera
  9. Nina
    40
    Eriksberg Västergötland

    SvaraRadera
  10. Bättre sent än aldrig men givetvis läser ju jag också! :)

    Alicia
    26
    Varberg

    SvaraRadera
  11. Bättre sent än aldrig men givetvis läser ju jag också! :)

    Alicia
    26
    Varberg

    SvaraRadera
  12. ida, 32, malmö

    SvaraRadera
  13. Ida
    21
    Lund (eller utanför)

    Dock första gången jag kommenterar. Och andra gången jag läser. Men här är mycket att läsa!

    Hoppas att allt är bra, kram!

    SvaraRadera
  14. Finessan, snart 38, Stockholm.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...