torsdag 16 juli 2009

Stegrekord så ända in i...

Hej på er,

det blir ett snabbt inlägg eftersom jag måste sätta igång och arbeta här efter diverse möten
Maten går kanonbra. Gårdagen bjöd inte på några frestelser och inte heller var suget så frekvent förekommande som det var i förrgår.

På kvällen var vi hemma hos Maja och Carl, där även Majas mamma Chrisse var på besök. Det bjöds på GI-vänlig middag i form av biffar med rattatoui, tzatziki och oliver. Mumsigt värre. Till efterrätt en klassiker: vattemellon och vispad grädde, sååå gott!

Hann med lite motion igår också. 2,9 km promenad från jobbet och 5 km löpning efter jobbet. Det var galet tungt i värmen men jag sprang hela vägen. Det resulterade i 19829 steg!!!!

Rekord. Jag trodde väl aldig att den där lilla stegräknaren skulle vara så peppande!

Idag promenerade jag hela vägen till jobbet av bara farten för att få lite mer steg på räknaren, så jag ligger bra till redan idag.

Nu är det dags att sätta fart och jobba, ute skiner solen och jag vill komma ut dit så snart som möjligt i eftermiddag...
Kram och pepp på er alla

2 kommentarer:

  1. Visst är det peppande och inspirerande med stegräknaren! Nästan 20 000 steg är riktigt bra gjort. Hoppas att det rasslar till med steg idag med.

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Bra jobbat!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...