onsdag 15 juli 2009

Status för dagen och gårdagen

Hann inte rapportera gårdagens status innan jag knoppade igår...
Stegen blev en stor besvikelse, bara 5446, men då var det mycket stillasittande arbete som jag kan skylla på. Det blev ingen löprunda pga lite nya uppgifter som dök in i mailen under eftermiddagen.

Maten funkade bra men vilket toksug jag hade igårkväll. Jag nästan grät vid ett par tillfällen så ont i huvudet hade jag och så mycket längtade jag efter en liten godisbit att stoppa i munnen. Men det blev en nektarin och lite vatten istället.
Det är lite märkligt att ett begär kan vara så starkt!

Nu e det en ny dag och nya möjligheter! Snart dags fö lunch. Köpesallad slår vi till med idag.

Innan jag avslutar vill jag delge er en liten söt lapp som satt på busskuren idag när jag skulle till jobbet, jag hoppas verkligen att de får varandra!
Kram och pepp

1 kommentar:

  1. Hallå!
    Det blev till att baka den där Hallonpannacottapajen redan igår och jag kan varmt rekomendera den! Den var mycket mumsig!! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...