torsdag 16 juli 2009

Rapport

Kort rapport innan jag lägger mig i sängen och slappnar av.
Maten funkar så himla bra just nu att jag nästan skäms.
Såhär ser menyn ut för dagen:
Frukost: 1 kokt ägg, yoghurt med hallon/blåbär och cocos, kaffe
Lunch: Chili con carne, fetaost och två st morötter
Middag: Åses goda Gorgonzolalax med ugnsgrönsaker och dillsås

Idag har jag promenerat både till och från jobbet, det är 8,8 km totalt.
Och inte nog med det, efter jobbet gick vi ut och sprang 5 km.
Dagen till ära i lite intervaller :-) Det har gjort sitt för stegräknaren.
Den står just nu på 24592 steg och än är inte dagen slut!
Hur ska jag kunnat toppa dethär?

Imorgon är det dags för vägning! Jösses så spännande.
Håll tummarna. Jag lär återkomma så snart jag kan imorgonbitti.
Kram och pepp

3 kommentarer:

  1. Du har verkligen hitta rätt nu och chipsen på jobbet kunde du låta bli. mycket bra av sig, fortsätt så nu :)

    /Jonas - kollega ett litet tag till bara

    SvaraRadera
  2. ojoj va du är duktig.. härligt gumman.. jag ska åsså ta tag i det här nu.. måååste... kram

    SvaraRadera
  3. Wohoo!! Heja heja heja!
    :)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...