fredag 17 juli 2009

Gott och blandat med en trevlig vägning

Hittade Anna i på aftonbladet.se idag :-) Kul med bloggvänner i pressen!

Annars då? Jo jag har infunnit mig på jobbet nu. Tänk om 3 veckor är det min sista dag på det här bygget. Det är en märklig känsla...
Idag blir det halvdag här och halvdag hemma i solen!

Gårdagens steg då? De landade till slut på makalösa 25 053 st!!! Jag är så stolt.
Nu skall kroppen få vila lite några dagar, det värker både här och där.

Morgonens vägning? 70,2 kg och 90 cm i midjan. Nästa vecka ska det banne mig stå en sexa först på vågens lilla fönster, det kan jag garantera er.

Till sist vill jag med bild beskriva hur jag har det mornarna, när man själv kliver upp och går till jobbet ligger sambon kvar i sängen och kollar på div. morgonprogram. Suck! Då e det tungt.

Nu låter det lite värre än vad det är, å andra sidan är det hon som tar det tyngsta lasset när det gäller den dagliga markservicen hemma och just nu även packningen. Så jag har det ganska bra ändå, men visst känns det tungt att gå till jobbet när någon annan ligger kvar och tar det lugnt under täcket!


Kram och pepp och härlig fredag till alla!!!

1 kommentar:

  1. Duktig du är med allt! och vilket stort steg du har tagit med utbildningen! :) Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...