måndag 8 juni 2009

Innan jag somnar... dagens kändisspan!

Jo, innan jag drar täcket över huvudet måste jag ju publicera bild på dagens kändisspan.
Utöver den person jag fick på bild sprang även allas vår Jessica Andersson förbi oss inne på Nordstan, men där var jag inte snabb nog med kameran.


Och det var nästan så jag även höll på att missa dagens andra kändis. Det var Annika Sjöö, känd från Let´s dance, årets vinnare faktiskt tillsammans med Magnus Samuelsson, som cyklade förbi oss på avenyn när vi satt på Lilla London. Det var ett jäkla tempo hon hade i uppförsbacken så ni får hålla tillgodo med en bild på ryggen på henne, men det var hon... Jag lovar. Over and out!


2 kommentarer:

  1. Tänk vad alla har väntat att han ska komma på deras födelsedag;-) och så valde han Jinns det var lite kul;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott till Jinn!!
    Verkar som ni hade det supermysigt i Göteborg.
    Kämpa på med GI:andet nu!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...